+359 879 222 462
office@experts.bg

The voice of EXPERTS

30.01.2016
Топ 5 маркетингови тенденции за 2016 г.
Angel Stanev
Angel Stanev
Corporate Strategy and Planning Manager


Факт е, че бизнесът се развива динамично. Непрекъснато възникват новости, с които да се съобразяваме, защото старите механизми на работа не винаги работят. За целта, в тази статия съм подготвил 5 маркетингови тенденции за 2016 г., съпровождани от съвети за приложениевъв Вашия бизнес. Тези тенденции са съставени на база лични наблюдения, спрямо предходната година, благодарение на досегашната ми работа с фирми, които аз и колегите ми от EXPERTS.bg обучаваме и консултираме.

1. Създаване на качествено съдържание
Създаването на качествено съдържание би трябвало да е приоритет за всяка компания, без значение в кой сектор е тя. Целта есъдържанието да дава полезна информация на настоящите и бъдещите Ви клиенти. То, също така играе ключова роля в изграждането на доверие към марката и нейното развитие. Информирането на клиентите за Вашите продукти, иновации и тенденции Ви позиционира като експерти и придава допълнително стойност на продуктите или услугите, които предлагате.Освен това, качественото съдържание помага значително за оптимизацията на Вашият сайт. Така Вашата фирма ще започне да се появява там, където потребителят търси в точния момент, без да бъде натрапчиво. За да имате качествено съдържание, определете Вашето конкурентно предимство....

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 1 от Януари, 2016 г.