+359 879 222 462
office@experts.bg

The voice of EXPERTS

30.01.2016
Как мислят потребителите и какво искат
Sasha Davidova
Sasha Davidova
EXPERTS


Разбирането на това как мислят и действат потребителите при вземане на решение за покупка би ни улеснило много в продажбения процес. Вероятно, за доста от Вас, обаче постигането на това разбиране не е лесно, защото знаете, че всеки клиент мисли строго индивидуално, а тази година не сте предвидили пари за потребителски маркетингови изследвания. Как тогава да разберете как мислят и действат потребителите, какво искат и как да им въздействате да купуват от Вас?

Близо 95% от мисленето на потребителите се осъществява несъзнателно. Освен това, вземането на решения зависи от едновременното функциониране на разума и емоциите (по данни на Джералд Залтман „Как мислят потребителите"). Лявото полукълбо на мозъка е аналитично, логично и прецизно. Дясното се смята за по-емоционално.

Проблемът, е че не вземаме предвид тази информация в продаването си, а бихме могли да се възползваме от нея в практиката си. Благодарение на консултантската си дейност, забелязвам, че много фирми нямат разработен процес за продажби, който да е съобразен с това как мислят и какво искат клиентите им. Затова...

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 1 от Януари, 2016 г.