+359 879 222 462
office@experts.bg

The voice of EXPERTS

22.12.2015
Как да направите клиентите си доволни
Sasha Davidova
Sasha Davidova
EXPERTS


Има всеобщо схващане, че клиентите винаги са прави, дори се стига до метафората „Клиентът е Бог“. Доста от Вас вероятно си мислят, че това е твърде изопачено и имат право. Факт е, обаче, че живеем в съсредоточена върху клиентите си пазарна икономика, където искаме или не, те са в центъра на бизнеса, и за да просъществува той,би трябвало да се съобразяваме с техните желания и нужди. Все пак, както казва Хенри Форд „Работодателят не плаща заплатите. Той само раздава парите. Клиентът плаща заплатите”.

От своя страна, клиентите никога досега не са разполагали с толкова много потребителски избор за покупки и затова всяка фирма – малка, средна или голяма е нужно да мисли непрекъснато за това как да удовлетворява клиентите по-бързо, по-качествено и по-евтино от конкуренцията.
Най-успешните компании в света са изградени върху принципа, че клиентът винаги е прав. Те са обсебени от стремежа да служат на клиента и не спират да търсят начини как да предлагат по-добра цялостна услуга от своите конкуренти. Във всяка сфера, най-успешните фирми са тези, за които удовлетворяването на клиента е движеща сила във всичките им активности.

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 12 от Декември, 2015 г.