+359 879 222 462
office@experts.bg

The voice of EXPERTS

30.12.2015
Търговски умения по преговаряне: Какво да правим и какво да не правим
Dr. Lyuben Stanev Lalev
Dr. Lyuben Stanev Lalev
CEO DIPLOMAT CORPORATION


Всички ние 24/7 водим преговори и когато успяваме, сключваме изгодни сделки – независимо дали в бизнеса или в семейството, например когато с половинката си решаваме къде да празнуваменовата година. Толкова много техники имам да Ви споделя как най-удачно да преговаряте, че се чудя в толкова кратък обем какво съдържание да структурирам, за да Ви е полезно и приятно за четене.

Преценявайки потенциалния купувач отсреща, можете да предвидите неговите бъдещи реакции и евентуални възражения, на база това, че умеете да горазпознавате що за човек е. Хората, обикновено се държат по един и същ начин сега и след време, и ако вникнете в поведението им, това ще Ви помогне в обслужването на лоялните клиенти.

Затова, наблюдавайте потребителите си цялостно, не само какво казват, но какво е тяхното поведение, защото според последни проучвания само около 7% от взаимоотношението с тях произтича от думите, 38% от тона на гласа и около 55% от езика на тялото. На тренингите ми давам техники как да хващате какво символизира всеки тип посланиеот вербалната, невербалната и кинестетичнатакомуникация.

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.


Източник: списание "Business club". Брой 12 от Декември, 2015 г.